Wirtulane światy dla niewidzących
19 września 2007, 15:55Niektórzy analitycy przewidują, że w ciągu najbliższych czterech lat aż 80% internautów będzie korzystało z wirtualnych światów. Grupa studentów pracuje w Irlandzkich biurach IBM-a nad technologią, która pozwoli na korzystanie z tych światów osobom niewidomym.
Gry polem treningowym dla sztucznej inteligencji
14 września 2007, 17:26Amerykańska firma badawcza Novamante stworzyła oprogramowanie, które uczy się poprzez kontrolowania postaci w wirtualnych światach. Wkrótce światy takie, jak chociażby gra Second Life, będą wykorzystywane jako poligony treningowe dla sztucznej inteligencji (AI).
Kilogram nadal traci na wadze
13 września 2007, 09:40Zmniejsza się waga wzorca kilograma, przechowywanego w Międzynarodowym Biurze Miar w Sèvres pod Paryżem. Walec wykonany w 1889 roku ze stopu dwóch metali (90% stanowi platyna, 10% iryd) waży o 50 mikrogramów mniej niż kopie oryginału.
Wirtualna epidemia przydała się naukowcom
21 sierpnia 2007, 13:07Epidemia, która wybuchła w wirtualnym świecie World of Warcraft dała naukowcom okazję do przyjrzenia się, jak ludzie działają w warunkach zagrożenia chorobą. W popularnym wśród milionów graczy WoW pojawiła się „zarażona krew”.
Tybet szybko się ogrzewa
24 lipca 2007, 15:44Tybetańskie Biuro Meteorologiczne informuje, że co dziesięć lat średnia temperatura na Płaskowyżu Tybetańskim wzrasta o 0,3 stopnia Celsjusza. To dwukrotnie więcej, niż średni wzrost dla całej Ziemi.
Osobisty klimatyzator biurowy
11 czerwca 2007, 09:48Firma Hermann Miller, producent mebli biurowych, opracowała rodzaj osobistego klimatyzatora biurowego. Maszyna o nazwie C2 waży 1,1 kilograma, a jej wysokość to 25 centymetrów.
Google kupił kolejną firmę
30 maja 2007, 08:30Google przejęło producenta oprogramowania antywirusowego. Gigant kupił niewielką firmę GreenBorder Technologies. Szczegółów umowy nie ujawniono.
Biuro podróży wykupiło całą toskańską wioskę
28 maja 2007, 09:20Niemieckie biuro podróży TUI kupiło w Toskanii całą wioskę. Tenuta de Castelfalfi ma zostać w przyszłości przekształcona w zintegrowany ośrodek wypoczynkowy dla turystów zza naszej zachodniej granicy.
Barbie w Sieci
6 maja 2007, 16:13Od 1959 roku, czyli od momentu "narodzin", widzieliśmy już Barbie w niezliczonych wcieleniach. Zmieniały się one wraz z duchem czasu. Lalka raz wyglądała jak ikona mody, a raz jak rasowa feministka. Teraz użyczyła swojego imienia grze internetowej przeznaczonej dla dziewczynek.
Wirtualne światy IBM-a
29 kwietnia 2007, 10:06IBM ogłosił, że ma zastosować procesory Cell BE, które stanowią mózg konsoli PlayStation3, w swoich komputerach typu mainframe. Zadaniem takich maszyn byłaby obsługa światów wirtualnych przyszłości.
« poprzednia strona następna strona » … 23 24 25 26 27 28 29 30 31